Le Mans '66
American automotive designer Carroll Shelby and fearless British race car driver Ken Miles battle corporate interference, the laws of physics and their own personal demons to build a revolutionary vehicle for the Ford Motor Co. Together, they plan to compete against the race cars of Enzo Ferrari at the 24 Hours of Le Mans in France in 1966.