Lucky
Lucky follows the spiritual journey of Harry Dean Stanton's character 'Lucky', a cantankerous, self-reliant 90 year old atheist, and the quirky characters that inhabit the Arizona town where he lives. Having out-lived and out-smoked all of his contemporaries, the fiercely independent Lucky finds himself at the precipice of life, thrust into a journey of self-exploration, leading towards that which is so often unattainable: enlightenment.