Martyrs
Ten year old Lucie flees from the isolated warehouse where she has been held prisoner. Deeply traumatised, she is plagued by awful night terrors at the orphanage that takes her in. Her only comfort comes from Anna, a girl her own age. Nearly a decade later and still haunted by demons, Lucie finally tracks down the family that tortured her. As she and Anna move closer to the agonising truth, they find themselves trapped in a nightmare, if they cannot escape, a martyr's fate awaits them...