Marvel Studios' Captain Marvel
Set in the 1990s, Marvel Studios’ Captain Marvel is an adventure from a previously unseen period in the history of the Marvel Cinematic Universe that follows the journey of Carol Danvers as she becomes one of the universe’s most powerful heroes. When a galactic war between two alien races reaches Earth, Danvers finds herself and a small cadre of allies at the center of the maelstrom.