Mesrine: Public Enemy No. 1
Second part of the French thriller about the incredible and brutal story of France's most infamous and flamboyant gangster, Jacques Mesrine. Now back in France, Mesrine is finally in police custody and facing justice for his crimes. But his detention does not last long.