Monsters vs. Aliens
When Susan Murphy is unexpectedly hit by a meteor full of outer space gunk, she mysteriously grows to over 49 feet tall. Captured by the military and labelled a monster named Ginormica, she is held in a secret government compound with a variety of other monsters. When an evil alien attacks the Earth, this motley crew of monsters is called into action to save the world from imminent destruction.