Only a Few Fans
Delving into the often-glamourised world of OnlyFans, shedding light on the stark realities faced by many creators. Through a series of intimate interviews with women and men involved in the platform, the film exposes the financial struggles, mental and physical tolls, and the exploitative nature of the industry.