Seeking Mavis Beacon
The most recognizable woman in technology lives in our collective imagination. Mavis Beacon Teaches Typing taught millions globally, but the software’s Haitian-born cover model vanished decades ago. Two DIY detectives search for the model while posing questions about identity and artificial intelligence.