Sing
From the makers of FOOTLOOSE comes the musical love story SING. Based on the real-life Brooklyn high school tradition that pits class against class in an electrifying, inspirational song and dance competition, SING is a high-energy look at a community struggling to preserve the best of its past--and the hope for its future.