Someone Somewhere
"Someone Somewhere" (Deux Moi) is the story of Rémy and Mélanie, two 30 year olds who live only a few steps away from each other in the same Parisian neighborhood. Whilst Mélanie loses faith in Tinder one-night stands, Rémy can hardly get a date. So close yet totally unaware of each other, feeling lonely in the middle of a big city, they head down two parallel paths that barely ever cross. Can they turn a series of missed opportunities into a life-changing first encounter?