The Academy of Magic
From the team behind 'Cars' and 'Toy Story 2', 'The Academy of Magic' is a spellbinding adventure that fans of 'Harry Potter' will love! Aura is no ordinary young girl - she is gifted with magical powers. When a mysterious creature leads her to Montrose, a magic academy for children with extraordinary powers, Aura and her friends soon she learn that the school has a secret that she must uncover to protect herself and her friends.