The Menu
Margot and Tyler (Anya Taylor-Joy and Nicholas Hoult), a young couple, travel to an elite, remote, coastal island in order to dine at an exclusive restaurant where a mysterious chef (Ralph Fiennes) has prepared a lavish, expensive menu. But it soon becomes clear that the pretentious, pampered dinner guests are about to be served some shocking surprises. Consumerism takes on a hilariously scary meaning in this dark comedy that features Hong Chau, Janet McTeer, Judith Light and John Leguizamo in an all-star ensemble cast. The Menu is directed by Mark Mylod, with a screenplay by Seth Reiss & Will Tracy.