Villain
'Villain' follows the harrowing journey of Eddie Franks (Craig Fairbrass). After being released from prison after 10 years, Eddie attempts to help his family by reconnecting with his daughter and clearing his brother's debt. Despite his best efforts, he finds himself drawn back into a life of crime, with devastating consequences.