Wine Masters: Jerez - Sherry
Sherry is made in Jerez and is probably the most well-known wine style from Spain, but it fell victim to its own success with the export of the sweet sherries. The old Hidalgo family produced sherry from the start and has always focused on dry types of sherry, especially Manzanilla, the driest wine in the world, because "the flor of the wine eats up all the sugar". These wines are very popular in the sommelier scene.