Accidents Happen
S1, E3: When JJ wrecks his truck on the way home from race night, it nearly destroys both Heifer and Ole Heavy; when Ohio comes to town, the Memphis Street Outlaws have to pull together to hustle up as much money as they can to pay for all the broken cars.