Dos Mujeres, Un Camino Episode 6
S1, E6: Alejandra makes Ismael believe that she has gone to LA, but she is closer than he thinks and in the home of someone he least imagines; Raymundo finds the agenda that he was looking for so much for his investigation, but Tania ruins everything.