El Derecho de Nacer Capítulo 1
S1, E1: Maria Elena lives a forbidden love with Alfredo Martinez, son of her father's sworn enemy. Alfredo presses Maria Elena to confess to her family the relationship she has with him. Alfredo discovers that because of his father Rafael hates him.