In the eye of the storm
S1, E2: In early 2021, Renault announced record losses. The Group drew support from Dacia, the low-cost brand moving upmarket. Luca de Meo opted for innovation: Luc Julia, the man behind Siri, created an onboard copilot for R5. Renault turned its French plants into a revolutionary electric complex. In 2022, the invasion of Ukraine followed by F1 failure weakened the Group once again.