S1, E4: Tell me something: How is it that a person who works at a wedding company still hasn't found a guy to call her own? Well, this is Isis! Being single for five years, Isis thinks relationships are too disposable these days. But it is important to emphasize that, in order to date Isis, you have to be a funny guy, a good partner and you cannot be intimidated by an empowered woman like her!