Magi: The Kingdom of Magic Premonition of a Journey
S2, E1: Aladdin and his friends return to Sindria; Hakuryuu and Kougyoku are recalled to the Kou Empire; Sinbad determines that Dunya's dark metal vessel was created in Magnostadt but questioning Dunya puts her life in danger.