Bewitched Santa Comes to Visit and Stays and Stays
S6, E14: Esmerelda brings up the real Santa Claus and cannot get him back to the North Pole. So Samantha blinks up his elves and sleigh and reindeer, much to the horror of Gladys, who instantly reports all that she sees to Abner, who does not listen to her.