The Cheerleader Effect
T2, E1: Longjumeau, 1995; Filip, Adel and Frank lead quiet lives; Filip dreams of entering the most handsome man in France TV contest; not an easy feat when you don't know anyone in that world; backstage, the three friends meet Salomé, a director.