The Instigator: Pittsburgh, Pennsylvania
S6, E4: Steve and Amy investigate a home in Pittsburgh where a terrified family is being tormented by a dangerous entity. While Steve discovers the heartache of 2 of the property's previous owners, Amy encounters several conflicting entities.