¡Vivan Los Niños! Capítulo 113
S1, E113: Emiliano proposes to Lupita and she happily accepts. Judge Buenrostro takes Lucas and Polita to his house, where he shrinks them down and makes them part of his collection of miniature children. Lucas and Polita's parents desperately search for them.