Revue
Archive propaganda newsreels produced in the USSR in the 50s and 60s show the forgotten side of the Soviet times and the way of thinking then. People across the Soviet Union, though full of hardship, deprivation and absurd rituals, are illuminated by the glorious shining of the communist illusion.