Astronaut
HBO presents this animated series inspired by Mauricio de Sousa's famous character with a completely new appearance. In his adult version, the astronaut is about to set on a dangerous adventure out of this world.
Pereira, a recently fired astronaut, might be the only one capable of saving his former crewmates lost in space.
Lost between memories and reality, Pereira struggles to fight against the alien force taking control of his body.
Back on Earth, Pereira must confront his own demons to ensure the future of the world.
After being abducted once again, Pereira finally finds some answers. Ritinha and General Alvez face a global crisis.
Ritinha and General Alvez try to stop Cabral from firing at the Pyramid. Inside, Pereira must earn his crewmates' trust.