Bada Bean
Ever So Modern Times
Thing invents a new fun toy and everyone lines up to get one; to help her friend handle the orders, Bean uses her scientific skills and creates a machine capable of building such a toy.
Bean and Cosa accidentally erase York's paintings in an epic, exhilarating battle; he ends up becoming what he feared the most: an ordinary egg.
Beane Cosa is so taken with the cool twins that they decide to do whatever it takes to get into the hottest party.
Without York's inspirational muse, Bean decides to become a detective to help him solve this great mystery.
In his search for the perfect performance in a stage show, Bean falls into a time loop that causes him to relive the same day over and over again.