Bake Off Brasil
10 Years of Bake Off Brazil
Fabiana Karla takes over as host of Bake Off Brazil alongside Carole Crema and André Mifano as judges.
The bakers face a challenge that puts the balance of their sweets at stake and must reproduce a complex honey dessert.
The bakers must remember typical flavors of past birthdays. The tent receives a special visit from Carol Fiorentino.
The bakers put all their creativity into play and literally imprint their pastry skills during the tests.