Hey Fuzzy Yellow
Ocean Fabric Glide
On their way to build a hang-glider, Fuzzy Yellow and friends find lots of clothes hanging from trees and bushes. Dress-up time!
Fuzzy Yellow climbs a popcorn tree, then gets stuck in the gate on the way to Bao Bao's party. The friends help out.
Fuzzy Yellow and Marzipan play hide-and-seek, but Fuzzy Yellow has trouble learning the rules of the game.
Exploring the stream, Fuzzy Yellow and friends find an extra pair of eyes! They take turns trying them out to see what they might see.
Fuzzy Yellow and friends play Pull a Dance from a Hat, but Moon worries about not being a good enough dancer.
After a turtle encounter, Fuzzy Yellow's friends gather for the Feast of Favorite Fruits. But Fuzzy Yellow's grapes go missing.