Needless
Adam Blade
After an attack on an evil corporation, a young rebel's sister is killed; Cruz is taken in by a band of mutants with strange and amazing powers called the Needless.
A brutish stranger called Teruyama Momiji shows up at the church looking for Adam; the two engage in a battle that tests the limits of both of their powers.
Adam Arklight continues Needless hunting with renewed vengeance; Primaria alerts him that they've found the perfect donor for Adam to survive.
As they enter Iron Mountain, Blade and his team are aided by a tiny technical marvel named Disc; the fortress is broken into by a trio of deadly assassins named Girl Squadron.