Pumpkin Reports
Teresa uses Kemii Indecision Sludge to render her parents, and Max and his friends, totally incapable of making a decision, then goes about enacting her plan to shut down the town's decision-making ability, right in front of the paralyzed Team Alien.
When the Kemii realize that humans don't fear actors playing aliens, they prepare to shoot a fake movie in Cucurtown starring the leader of the actual invasion team.
Teresa plans to call down an invasion during the finale of a popular TV telenovela, during which all of Cucurtown will be inside, watching.