WeeBoom
Mamma Mia!
Wee and Boom search for a Boomie in Palermo, Italy, famous for its tarantellas and pasta.
In Transylvania, Wee and Boom meet a boomie in Count Dracula's castle. This boomie is eager to turn people into vampires!
Wee and Boom visit Guadalajara, the Mexican capital of art where the famous soap opera 'Ilusiones de amor' was recorded, starring Dulce María Silvana.
Dublin is well known for its beautiful parks... and its lucky inhabitants! Wee, who doesn't believe in chance, is surprised by Boom's particularly fortunate day.