18if And Now There Are None
S1, E7: Haruto and Kanzaki meet a tin man named Yoshitsune who is trying to find a girl named Nene. Just when Haruto and Kanzaki figure out that Nene is a witch, they get sucked into another dimension where Nene spends her days with two boys and a cat.