Hard to Kill Avalanche Rescue
S1, E4: Tim Kennedy travels to the Rocky Mountains to train with an Avalanche Control and Rescue team led by Aaron Brill; he'll have to fight the effects of high altitude and survive being buried alive under snow to prove to Aaron he can join his team.