Super Caribou Bernhard lernt Radfahren
S1, E5: Bernard the squirrel would love to learn how to ride a bicycle, but he knows he is too clumsy. When Jean-Michel offers to help him, he does not know that he is about to face the greatest challenge of his superhero career.