S1, E11: In 2003 the automotive industry was booming like never before and the law of supply and the supply-demand system works perfectly. So many manufacturers decided to develop new cars. But what happens to models, which were conceived in good times and launched as final products in times of market crisis? Made In documents the development history of a new BMW model, which starts with a design pitch.