Bob Saget Hiccups Uncontrollably While Eating Spicy Wings
S4, E18: Sean Evans leads Bob Saget through the "Hot Ones" gauntlet, getting in-depth about everything from his love of Johnny Carson to his uncanny resemblance to the lady on the Cholula bottle.