Boca, River and Messi
S1, E4: We live a historic day with three great -parties: Boca vs Bayern Münich, River vs Monterrey and Inter Miami de Messi facing Porto. Between match and game, Boca's fans gave us an epic flag, we cooked in the Motorhome (because someone has to feed the troop) and Fiore escaped to see no less than Ringo Star in concert.