Can't See a Hand in Front of You
S1, E2: While chaos breaks out in the dark flat share, actress Luna Schweiger and actor Gedeon Burkhard join the participants. Everything becomes a challenge in the dark, causing the first dinner and the first night to become a test of endurance.