Charlie Meets Letter D / Charlie Meets Letter E / Charlie Meets Letter F
S1, E2: Charlie is afraid to get his teeth checked by Letter D, the dentist. He runs away and finds himself in the forest of doors. / Letter E gets upset when the egg he tries to paint runs off. Charlie and E go searching for the egg. / Letter F has lost his flute. Charlie and F go searching for it and find it at the circus.