Merz gegen Merz Couples' Night
S1, E4: In order to win back the regular customer Erik and Anne have alienated, Ludwig proposes a dinner for everyone involved, which means nothing other than a couples' night out. For the good of the company, Anne agrees, even though she is not only at odds with Erik professionally, but also in terms of raising Leon, who has got it into his head that he really wants to have a tattoo. Their evening with the clients turns out to be quite different from what they expected.