Croc and Hippo Watch with Steve Backshall Croc and Hippo Watch with Steve Backshall
S1, E3: Steve faces the hippopotamus, his biggest fear; He explains why it is considered Africa's most dangerous species, how humans get its communication signals wrong and explore the link between hippos and whales.