S1, E2: The water lilies are about to bloom and are about to be celebrated with a big party. Everyone is happy, except hedgehog Iwan is downhearted. He is in love with a lady hedgehog but does not dare to invite her to the party. Lillifee has a plan to help Iwan overcome his shyness.