S1, E5: Olivia presides over a messy divorce, while town librarian, Grace, must scramble to raise funds for the library when the town council decides to shut it down to save money. Meanwhile, Jack continues to struggle with his relationship with his son Eric. Things finally come to a head when Eric refuses to work and Jack must decide whether or not he is strong enough to give his son an ultimatum.