S1, E101: Running right through South America for 7,500 kilometres, the Andes are the longest mountain range in the world. Ecuador’s capital Quito offers spectacular views of Cotopaxi, the country’s tallest active volcano. Neighbouring Colombia is famous for coffee and Salsa and the Chingaza national park holds a rich biodiversity.