Kamen Rider Black Sun Episode 1
S1, E1: On an eclipse day, sacred stones are implanted in the bodies of Kotaro Minami and Nobuhiko Akizuki. Decades later, the world is divided between those who want to eliminate the kaijin, and those who want to live with them.