Dilemma Episode 5
S1, E5: As Nejat interrogates Can, the trust between Neslihan and Nejat begins to crack. Unable to contain her suspicions, Neslihan goes to the farmhouse. Özge begins to suspect that Neslihan and İrfan are having an affair.