In aller Freundschaft - Die Krankenschwestern Erste Hilfe
S1, E6: Louisa and Fiete save Miriam Bender from drowning when she suffers a fainting spell while doing water sports in the hospital swimming pool. Louisa already knows Miriam from the clinic, where her baby Emil was being treated for jaundice.