Raising a F...ing Star Family Matters
S1, F2: Cool and Daelyanna wrap their short film shoot; Breanna tries to upgrade her runway walk; Kia's son Tray wants her to help him with his music career, but as a mom and not a manager; ChaCha gets an opportunity to appear on "Access Hollywood."