Million Dollar Listing San Francisco Fights in Bernal Heights
S1, F4: Roh finally manages to track down the architect of his new listing, but faces an even harder task; Justin takes a listing with his dentist; Andrew's quest to find a property in Bernal Heights takes an unexpected turn.